Mijnkantooropzak
Een SaaS-oplossing die de gebruikers tijd bespaart.Je bent ZZP’er of MKB’er en je bent vaak onderweg, maar je hebt (potentiĆ«le) klanten die graag een offerte willen ontvangen of een afspraak willen inplannen. Dit was de uitdaging waar mijnkantooropzak.nl bij ons mee aan kwam.
Gezamenlijk hebben we een oplossing bedacht om in de meeste gevallen binnen 4 “kliks” op zowel desktops als mobiele apparaten je handeling te kunnen uitvoeren. Zo is het bijvoorbeel mogelijk om binnen 4 “kliks”:
- Een gepersonaliseerde offerte te versturen;
- Een bevestiging te versturen na akkoord offerte;
- Een werkbon in te plannen en te bevestigen;
- Een jaarlijkse uitnodiging sturen voor onderhoud.
En is een offerte akkoord, dan betaalde klant gemakkelijk met iDeal en kan deze vervolgens een plandatum kiezen voor de levering en/of montage.
Zitten er bij het artikel onderhoudsabonnementen dan wordt er jaarlijks een uitnodiging naar de klant gestuurd, de klant kan dan eenvoudig via een digitale agenda een afspraak inplannen. Deze afspraak komt automatisch in de agenda van de organisatie te staan.
Mijnkantooropzak biedt een ERP-applicatie welke is ontwikkeld voor het MKB. Klanten van de ERP-applicatie hebben alles direct binnen handbereik en kunnen volledig gebruiken maken vanaf een smartphone. Vanuit je hand maak je razendsnel offertes, facturen, afspraken en nog veel meer.
Kennisgebieden
- Planning
- Online betalingssysteem
Oplossingen
- Frontend (web-applicatie)
- Backend (web-applicatie)
Gebruikte technieken
Wat wij gedaan hebben
Dashboard en planning
Klantdossier = Centraal
Je kantoor in je broekzak
Bij het openen van is er direct overzicht wat de openstaande acties zijn en wordt de agenda getoond van deze week.
Vanuit het overzicht kan er gelijk actie ondernomen worden om de achterliggende onderdelen te openen en af te werken.
De klant aan het woord
"Met de Mijnkantooropzak oplossing kunnen onze klanten die altijd onderweg zijn gemakkelijk hun administratie onderweg regelen."
Eigenaar